Vi forstår godt, at et produkt måske ikke altid lever op til dine forventninger. Vil du returnere eller bytte en vare? Hos Bilmaatteronline.dk gør det ikke noget.
Hvordan registrerer jeg min returnering online?
Brug altid vores returformular, når du returnerer eller bytter noget. Det giver os mulighed for at behandle din returanmodning så hurtigt som muligt. Vi overvejer derefter i fællesskab, om vi kan foretage ændringer, om du ønsker at bytte dit produkt, eller hvis det returneres i sin helhed, hvorefter vi refunderer beløbet til dig.
Har du modtaget en forkert eller beskadiget vare?
Du har muligvis modtaget et defekt produkt. Dette kan omfatte:
- Dårlig kvalitet
- Forkert pasform
- Forkert monteringssystem
Send os et eller flere fotos af problemet i returformularen, så vi hurtigere kan finde frem til en passende løsning. Returnering eller bytte er i så fald - som lovet - helt på vores regning.
- Sørg for, at problemet er tydeligt synligt på billederne.
- Tilføj et foto af måtterne mens de er placeret i bilen.
- Tilføj et billede af dine originale bilmåtter, hvis det er muligt.
Vi vil sætte pris på, hvis du kan give os produktionsåret for din bil, modellen og eventuelle særlige karakteristika (f.eks. Sport, GTI, automatisk, hybrid). På den måde kan vi hurtigt vurdere, om vi straks kan sende dig nogle andre måtter.
Hvem betaler returomkonstningerne / Er det gratis at returnere et produkt?
Det afhænger af årsagen til returneringen, og om måtterne er personlige. Kort sagt kommer det ned til følgende: Hvis det er vores skyld, at måtterne er beskadigede, eller hvis du vil bytte dem, betaler vi selvfølgelig returomkostningerne. Ellers vil omkostningerne ved returnering af din ordre være på din egen regning. Vores komplette returpolitik/returbetingelser kan findes her.
Hvordan modtager jeg købsbeløbet for min returnering?
Når returretten er godkendt, modtager du beløbet på samme måde, som du betalte, senest inden for fem arbejdsdage.