Betalingen gik ikke igennem. Jeg får en meddelelse om, at der er sket en fejl.

Desværre, men du kan besøge os, mens der er problemer på vores hjemmeside. Her forklarer vi, hvilken situation der kan opstå under fuldendelse af køb, og hvad det næste trin er. Ordren er kun afgivet, hvis alle trin er gennemført, og transaktionen er lykkedes. Du vil blive sendt videre til en tak-side, hvor vi takker dig for dit køb. Inden for få minutter modtager du også en ordrebekræftelse sendt til din e-mailadresse. Nogle gange kan der være en lille forsinkelse, men du skal modtage bekræftelsen inden for 10 minutter. For at være på den sikre side skal du kontrollere dit spamfilter.

Hvis der er en fejl hos banken eller med den valgte betalingsmetode, omdirigeres du automatisk, så du kan vælge en ny betalingsmetode. Får du vedvarende meddelelser om fejlen? Prøv igen senere på dagen eller kontakt os.

Det kan også hjælpe at slette din browserhistorik eller anvende en anden browser.