Jeg har ikke modtaget min bestilling.

Har du ikke modtaget en del af din ordre endnu? I så fald bedes du læse denne artikel.

Er hele din bestilling ikke blevet leveret? Læs nedenstående punkter, inden du kontakter os.

1. Tjek siden for ordrestatus for at se, om alle produkter er afsluttet i produktionen.

2. Tjek Track & Trace-koden for din ordre: Du finder Track & Trace-koden i den bekræftelse, du modtog fra os via e-mail. Brug dette link på UPS' Track & Trace-side for at kontrollere, om leveringstidspunktet er planlagt. Hvis du ikke var hjemme, da UPS forsøgte at levere pakken, burde du hurtigt blive underrettet om, hvad dine muligheder er.

3. Kontroller leveringsadressen: Kontroller din leveringsadresse i den ordrebekræftelse, du har modtaget fra os via e-mail. Indeholder den fejl? I så fald bedes du kontakte os.

4. Tjek din mailindbakke: du har muligvis modtaget en meddelelse om, at fragtmanden ikke traf nogen hjemme ved levering (UPS InfoNotice®). Hvis det første leveringsforsøg mislykkedes, kan du læse mere dine muligheder på UPS' hjemmeside.

5. Har du stadig ikke fundet ud af, hvor din ordre er henne? Kontakt i så fald vores kundeservice.