Mine bilmåtter passer ikke | Forkert pasform

Modtog du bilmåtter med en forkert pasform, så de ikke passer ind i din bil? Vi lover, at vi vil finde en løsning hurtigst muligt. Inden vi hjælper dig videre, vil vi bede dig om at gennemgå følgende trin.

1. Se først godt på pasformen på din bil som vist på vores hjemmeside. Hvis du slår din bil op, vil du se en kolonne på materialesiden med navnet 'Den perfekte pasform'. Se nedenstående billede (figur A). I dette felt ser du et billede af bilmåtterne. Nogle gange byttes førerens og passagerens bilmåtter rundt. Derfor skal du tage et ekstra godt kig på billedet af din pasform.

2. Det lyder måske skørt, men det sker ganske ofte, at kunderne sætter vores måtter på hovedet i deres bil. Tæppesiden (figur B) skal være på toppen og den ru skridsikre side (figur C) i bunden. De to sider kan af og til være vanskelige at skelne fra hinanden. Den øverste side af tæppet er blød, og undersiden er ru. Hvis du har bestilt farvede sømme, er farven altid synlig øverst, bunden er i de fleste tilfælde sort.

3. Er monteringssystemet skyld i problemet? Hvis ja, bedes du læse denne artikel for at få flere oplysninger.

Har du kontrolleret disse tre trin, og er dit problem stadig ikke blevet løst? Vi har oprettet en særlig serviceformular til at løse problemer som disse så hurtigt som muligt. Læs instruktionerne omhyggeligt og udfyld formularen så fuldstændigt som muligt, så vi kan tilbyde dig en hurtig løsning på dit problem!

Serviceformular

Figur A: Eksempel på pasform

Figur B: Toppen af bilmåtter

Figur C: Bunden af bilmåtter (basic)

Figur D: Bunden af bilmåtter (duogrip, comfort, luxury, premium)